januar 2014

rets 5. treningsuke

God mandag sprekinger!Tenk at rets 5. uke allerede er i gang. Er det bare jeg som fler at det er fredag fr jeg vet ordet av det? Det gjelder nyte hver eneste dag. Mandagen min startet allerede klokken syv. Jeg fikk inntatt en kopp te og to klementiner, ordnet og fikset meg og dratt av grde p jobb. Ettersom det er planleggningsdag i barnehager rundt om i dag ble det noks folksomt ogs. Koselig! Etter endt vakt var det lunsjtid og under kan dere se dagens. Ett ord; NAM!





Jeg har ogs ftt i stand ukens treningsprogram og gleder meg veldig til starte. Den flelsen man fr etter en ordentlig bra kt vil jeg ikke bytte for noe i verden. Hele kroppenfles sliten p en s herlig mte. Enig? Som planen sier er det duket for MRL (mage, rumpe & lr) i kveld etterfulgt av litt styrke p armene og jeg er klar, det kan jeg love! Er det noen andre som pleier planlegge ukene sine med et treningsprogram? I s fall er jeg klar for ta en titt. nsker alle en fin mandag videre! Klem!

workout week nr. 2



Da hper jeg alle har hatt en fin uke - den frste i 2014. Jeg fikk i alle fall unnagjort 4 treningskter og synes det er en god start. Har hatt god motivasjon til gjennomfre ktene hele uken noe jeg er veldig glad for. N gjelder det bare holde treningsgleden og ikke minst lysten oppe. Har i tillegg holdt meg til planen om sunn mat og kun kos p lrdag. Jeg ble nettopp ferdig med neste ukes treningsprogram som dere kan se over. Ved dele det hper jeg kunne vre til inspirasjon for noen. Jeg blir i alle fall ekstra motivert av ha ktene bestemt p forhnd. Hvis noen lurer s skal jeg til Troms p fredag s derfor har jeg fri fra trening bde fredag og sndag. Vet ikke helt hva jeg rekker nr jeg er der oppe. Likevel gr jeg inn med godt mot og slr til med en valgri kt p lrdag. Da gjenstr det bre si at jeg gleder meg til den kommende uken for den tror jeg blir super.Er det fler som har laget treningsprogram for uka eller har satt seg noen ml? Klem!

2 days into the first workout week of 2014

Hei dere!

Jeg er s fornyd! Har klart holde meg til planen bde i gr og i dag og vil si jeg har ftt en pangstart p uka og ret. I gr var jeg p MRL (mage, rumpe, lr) time og i dag fikk jeg unnagjort 30 minutter p mlla, en aerobic time og litt styrke fr klokken var 11. Har ogs kun spist sunt de siste dagene og energinivet har allerede steget et lite hakk. Nedenfor ser dere dagens lunsj bestende av; bringebr, blbr, msli og yoplait 0% vaniljeyoughurt. Et sunt og veldig godt mltid. Jeg gleder meg allerede til resten av denne uken og er supermotivert for st p.